CAUSE WE ALL JUST WANNA BE BIG ROCKSTARS



Hey munchkins!
I helgen blekte Isabel min utväxt samt klippte bort 3 cm onödigt hår, helnöjd! Nu sitter jag och skickar in lite arbeten till skolan och dricker en kopp chai thé innan jag ska iväg och jobba natt. Insåg nyss att det är exakt en månad tills jag sitter på plant till Dublin där vi ska fira jul och nyår. Längtar bort ifrån Sundsvall just nu mer än jag gjort på länge.

 "I'm so bored in this town, take me away form here. Play somekinda' new sound, something true and sincere. I've got a little girl singing on repeat in my head oh oh - take me far away from here."

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättesnygg bild! :) Härligt med uppfräschning av håret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback