Tack kära arbetskamrater

Svårslagen kväll igår. Lite benskör idag. Inledde dagen med bowling ute i birsta (jag spelade med barnklot..) och sedan åkte 12 av oss hem till Micke på lite förkrök och trevligheter i några timmar innan vi tog en taxi ned till hamnen. På båten väntade resterande och en massa massa mat på julbordet. Sjukt besviken på mig själv som varken hann äta av varmrätterna eller desserten innan jag var proppmätt. Jag vill dock minnas att jag agerade trubadur en stund på båten, P sjöng karaoke på Dallan och att vi var bra många som dominerade dansgolvet i Spegelsalen fram till stängning på Stads. Riktigt rolig och fartfylld kväll. Vad annat kan det bli när man jobbar med världens roligaste människor?

Lite pics kommer imorgon! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback