Up and coming

Jag är en typisk list-fjolla. Gör listor på allt och bockar av det jag fått gjort. Ibland är det faktiskt bra att ha svart på vitt framför sig vad man har att ta tag i eller se fram emot. Det här har jag att se fram emot just nu.

1. Onsdag 17/11.
 Tjejkväll hos Madde. Gossip Girl, god mat och gott vin. Vi jobbar på att skapa tradition.

Torsdag 18/11.
Nicola ska få den tunga uppgiften att slinga mitt hår. Får erkänna att jag är eehm. lite.smått.nervös.

2. Söndag 21/11
Dejt med Lisa. Vi har inte setts på evigheter & har massor av catching up to do!

3. Fredag 26/11
Temadag & Julbord med jobbet. Förmodligen följt av att inta dansgolvet på Oscar. Watch out Sundsvall!

23/12 - 4/1 2011
Dublin med pojkvännen. Jul, juldagen, Nyår. Förhoppningsvis en lyckad semester med avkoppling, fest, shopping och glamour.

Vad har ni läsare för planer framöver?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag gör också listor! Det är dags för slingning för mitt hår med men frisören får göra det trots att det är emot min plånbok haha lycka till!



SV. Jag reste den vanliga gudlkusten, från sidney upp till port douglas. Underbart. Jag ska iväg och backpacka igen snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback