KOMSI KOMSI

På väg hem till min brevlåda. Beautiful!


Efter jobbet har jag en dejt med Nico i stan. Eftermiddags/kvällsfika på Waynes. Måste köpa födelsedagspresent till mormor som fyller år imorgon också. Förslag?

XXX Thess


Updt. Jaha. Ingen dejt med N. Fast på jobbet till 21.00. Igen.

Peace


Updt. igen.. Vilken rackarns tur att jag pratade med mamma förut. Det är ju inte 6e oktober imorgon. Bara 29e sept. Alltså inte mormors födelsedag. Någon som har jobbat lite för mycket tror jag...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Ska du göra något kul idag då? :)

Postat av: Eleni

Ja magen är inte längre så liten :) Allt känns bra, men man är ganska så trött av och till och sen har man väl sina "gravid-krämpor" men inget jag inte överlever, allt känns toppen annars så! :) Hur är det med dig gumman? Puss!

2010-09-28 @ 19:30:12
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback