"DET GÅR BRA NU"

Hej! Hoppas alla haft en grym start på denna veckan. Jag har nyss kikat på Derren Brown, grym kille. Googla!! Jag känner mig alldeles matt efter en och en halv timme framför TV:n med den snubben. På tal om matt: Minns ni att jag nämnde för några dagar sedan att jag fått ett kul besked som skulle innebära att min blogg flyttas inom kort? Well.. idag fick jag ytterligare ett erbjudande, som är minst lika lockande. Det är lite å ena sidan å andra sidan. Jag försöker visualisera min blogg och i vilket forum och sammanhang den skulle göra sig bäst. Jag har mycket att tänka på inatt. För övrigt så fick jag mina slutbetyg idag. Jag är så himla stolt över mig själv och samtidigt kan jag inte riktigt förstå att det gått så fort. Var tar tiden vägen? G'night everyone!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback