HÅRFAVORITER

Håret är ett av våra mest föränderliga attribut och det går att göra hur mycket som helst för att ändra skepnad. Jag önskar att jag lade mer tid på att testa nya frisyrer, däremot stylar jag mitt hår väldigt ofta. Här är några av mina favoriter när det kommer till stylingprodukter. Bästa platt-tången alla kategorier kommer från GHD. Jag använder min dagligen!



Straightening Balm +Smooth Down Heat protection från Redken - finns hos de flesta frisörer
Bobby Brown straightening balm - köpt utomlands, finns möjligen att få tag i på nätet.
Torrshampo från Label.M - räddaren i nöden! Finns på välsorterade salonger.
Volume spray från Syoss - Åhléns.


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:

Jag skulle jätte gärna göra det men tyvärr har jag inte råd! :( Illa illa! Annars hade jag gjort det :D Underbar tattuering Olle gjorde på dig föresten :) Såg den längre ner här. Grymt läckert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback