WHOOPIE DOO

Det gick ganska bra hos mormor och morfar. Morfar grät en skvätt och mormor sa att jag såg ut som en kriminell men efter vi hade kommit igenom den lilla scenen så var vi back to normal. Mormor tyckte nog ändå att det var ett ganska fint och välarbetat konstverk även om hon önskat att det inte täckte hela min överarm. Nåväl, repade mig med en Caesarsallad (utan krutonger) på Wayne's med Madde och Frida. Mysig dag! Kika in igen om en timme, då presenterar jag några av mina hårfavoriter från badrumshyllan!


Fina Madde som jag inte sett på evigheter.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

Åh Therése! Du måste hälsa till din mormor och morfar jättemycket från mig :) Hoppas dom mår bra!

2011-04-18 @ 19:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback