JAG ÄR INGEN SOLDAT

Kom inte för nära, du vet hur det går
Jag ser vart du längtar, o du ser hur jag mår
Inget vidare rus..

Jag försöker få in alla ord som du sa
Men du vet hur dom smakar..
Det är nånting skumt med stan just idag
Det är nånting som knakar

Det är varning för ras. Gå så försiktigt du kan..
Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas.
- Varning för ras.


Kom inte för nära, du vet hur det blir
Nu har jag mitt - och du ditt revir
Och du vet hur jag mår..

Jag skyndar mig långsamt iväg hem till mitt
Jag måste sova på saken
Våren har vaknat, men drivor i vitt
ligger kvar över taken

Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan.
Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas.
- Varning för ras

Januari 2011. Inget vidare rus..



"As you walk among the flowers you may find love hidden there.
 - think twice about the one you pick and handle it with care."

Ger Barry, min klippa och inspiration. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback