Gossip girl

image241


Efter att ha jobbat natt sön-mån tyckte jag att jag gjorde mig förtjänt av en riktig slacker-dag igår. Åt kinamat framför Tv:n (med pinnar såklart, det blir så mycket godare då!!) och sedan var jag på bio med P på kvällen. Jag kunde inte tänka mig någon bättre plan än att se Guldkompassen en måndag kväll. Den var bra, sådär förtrollande och mysig. Summerat var det nog den bästa måndagen jag upplevt på.. ja, kanske nånsin!

Har dessutom fastnat completely i
Gossip girl-träsket! Det är bara så.. tjejigt och bra! Tänker lägga mig och se ett avsnitt nu medan jag funderar ut vad mitt nästa drag ska bli. Imorgon är jag ledig. Då blir det stan, mormor och morfar, och pepparkakbaks-förberedning (långt ord.) . Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback