sjuk / wishful thinking

Skulle jobbat 7-21 idag. Men tvingades gå hem vid 17 efter stränga order från chefen. Var nog lika bra det eftersom jag kände mig närmast svimfärdig när jag kom hem och genast deckade på sängen. Har feber och ont i halsen samt hela kroppen. Lysande! Vid 20.00 ringde pappa på dörren. Med en ny adventsljusstake, en julblomma samt en massa mat och krya-på-dig saker till mig från honom och mamma. Har jag sagt det förut tåls det att sägas igen. Jag har världens bästa föräldrar.

Nu sitter jag, uttråkad och redan less på att vara sjuk, och klickar fram önskedrömmar till nyårs-klänningar. Jag har redan hittat en hel del.

Tex denna puff-blåsan från H&M a'la Sienna Miller. Synd bara att jag inte ens har några nyårs-planer. Hjälp!
image237


Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa.

Ville bara säga att vi har värdens bästa dotter. Kram och krya på dig. Vi älskar dig....

2007-12-07 @ 07:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback