Välkommen tisdag!

Som ni alla vet så hatar jag egentligen måndagar. På måndagar är jag ful.
Jag vara bara ovanligt glad igår för att vara måndag. På kvällen slog dock måndags-ångesten in och jag blev oh så less. La mig och skulle se Bring It On 4 (..det kanske var där det sprack? haha..) Men orkade inte ens se klart den. Så jag kan bara säga välkommen tisdag! Sov btw 11 h inatt igen. Det gör faktiskt underverk för min förkylning att sova såhär mycket. Jag tror jag har hittat det bästa förkylningsbotemedlet helt enkelt - Sömn!

Kl 14 är det jag som möter upp Carita från jobbet för en lunch i stan! Vid kl 13 får jag veta om jag ska jobba natt eller inte. Om Inte, Så blir det filmer som Enchanted (Förtrollad) & Breakfast at Tiffany's (med snygga Audrey Hepburn!) ikväll.

image331

Kommentarer
Postat av: Karin

haha japp eller "karin ser dig"

Postat av: sophie

Älskar älskar älskar Audrey Hepburn.
Älskar din design också.
Ha det bra!

2008-01-15 @ 15:20:28
URL: http://loveisintheair.blogg.se
Postat av: Beatrice

Svar: Jag kan skriva ett inlägg om boken ;)

2008-01-15 @ 16:32:55
URL: http://Beatrices.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback