Sydney mate

Hej hopp Sverige.
I tisdags intog vi Sydney. Checkade in pa ett ratthal (Mates Place) bland 1000 andra i Kings Cross. En och annan kackerlacka & prostituerad att trangas med i omradet men det ar anda battre an manga andra stallen om man vill bo sa billigt som mojligt. Vi trangs med 3 andra engelsman, en sydafrikan & en polack i ett tio badds rum. The more the merrier!  ..Dessutom ar det lite kallt i Sydney. Helt annat klimat an Queensland. Fast det ar ju host forstas..

Men na.. An sa lange ar jag inte sarskilt imponerad. Jag hoppas verkligen Sydney har mer an Operahuset att komma med annars drar vi nog ner till Byron Bay A.S.A.P.

Snacka om att jag kopt ned mig jamfort med Brisbane dar jag hade ett stort rent rum, ett sminkbord och en walk-in-closet alldeles for mig sjalv...

Naval, dags att borja leta jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback