med tusen järn i elden

16.42

Fan fan fan. Jag ber om ursäkt för den utlovade resumén av förra helgen som aldrig dök upp. har haft ett par hektiska samt en jävligt tuff dag så det har inte blivit av. ni får en quick review nu i alla fall.

Lördag 11/8: Missade såklart bussen in till stan och fick jogga in i högklackat för att inte missa Drakroddens kvartsfinaler 16.00. Väl framme fick ja bevaka Rpk:s samtliga båtar ta sig vidare till semi. Tyvärr fick dom möta varandra i semin och 93:ans båt slog ut 95:ans. Tragiskt men sant. Sedan blev det målfoto i finalen mellan Rpk:s båt och Hl Plasts. Tyvärr avgjorde kamerorna att Hl plast var segrarna och vi fick nöja oss med ett silver.

Lika glada för det gick jag, Lars, Tore och Mattias hem till lars på lite förpepp. Sedan mötte Petter upp oss på väg till Söder och vi hamnade på någon sorts klinikfest. Där var det bra drag, hade trevligare än på länge faktiskt. Det blev lite av varje, men många kära återseenden och glada miner.


Igår var däremot en inte lika bra dag. Först svimmade jag på jobbet mitt i ett samtal med en patient och sedan kom nästa tragedi. Men nog om det.

Ikväll blir det utgång med Eleni och förhoppningsvis Jonas samt lite andra peops. Kanske ses ute i vimlet!

Den här sjukt söta väskan fyndade jag föresten i stan idag för ynka 299 kr.

 
(Ledsen att det blev en så dålig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback