..having trouble sleeping

23.09

After watching three epsiodes of Gilmore Girls I managed to freak out.. like panic-attack-freakout in about 2 minutes. There are just so many things on my mind right now, you know? Det händer så mycket just nu, och allt har gått så fort. Jag tog körkort, flyttade in i lägeheten, fyllde 19, firade 1 år med Fredrik och imorgon muckar han och på lördag är han tillbaka for good. Jag har liksom inte hunnit ta in allt än. Vad händer härnäst? Dessutom har jag drabbats av någon slags självkritisk svacka på sistone. Just nu känns det som om jag är min egen värsta fiende. Ni vet, jag funderar mycket just nu på vad jag ska ta min an framöver.. men.. så fort jag börjar fundera djupare på något så kommer tanken "lägg av tjejen, du fixar inte det där, you just can't do it." Det börjar kännas som om jag helt tappat tron på att jag faktiskt kan prestera. Och jag behöver verkligen känna just nu att jag kan det. So I better shape up soon or things might be even more messed up. jobb fre, lör, sön. skönt! Jobb får alltid tankarna på annat håll.

And hey sweetheart. If you read this. Sorry i was so short on the phone. I'm just.. not great company right now.

catch you later peops'!

where will I be 365 days from now?
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback