WERE U BORN TO RESIST OR B ABUSED?

Halla igen.

Helgen inneholl grillfest hos min fina van Kalle i lordags. God mat, lite dans & en massa prat senare tog vi en taxi in till stan och landade pa Invito. Sjukt att jag aldrig varit dar forut, latt mitt nya favoritstalle i Sundsvall. Enda stallet i stan som spelar "riktig" musik, heja Daniel Westin! Dessutom kirrar grabbarna i baren vilken drink som helst! Tyvarr glomde jag kameran hemma sa inte en enda bild pa dena reunion blev det.


Nu ska jag hoppa in i duschen & gora mig klar for att promenera in till stan och traffa Moa. Vi ska ga och fika, hoppas pa att hitta en uteservering som ligger i solen.

Vi startar dagen med denna gamla favorit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback