WHERE 'AVE ALL THE COOL KIDS GONE?

Sundsvall. Var ar alla roliga manniskor som brukade festa mig mig jamt och som borde vara mitt entourage? Nar blev alla sa trakiga har i stan? Jag vill passa pa att hitta pa en massa saker medans det ar sommar och fint. Men alla ar upptagna med sitt, hela tiden. Jag vill dricka ol i parker och lyssna pa bra musik, grilla & bada i havet. Na alltsa, har kan jag inte sitta! Jag far helt enkelt ga ut och roa mig sjalv. Kanske aker ut till mamma och pappa i eftermiddag och grillar ocksa. Jag har inte varit hos mina foraldrar mer an en enda gang sen jag kom hem till Sverige.. Katastrof!

XXX Thess

Kommentarer
Postat av: Issa

Jag kommer hem imorn Thessa!! Och har semester!! :D Då jävlar ska vi hitta på grejer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback