even though the moment passed me by..

another weekend ended.
lite.. märklig till och från. men bra.

i fredags fyllde stefan år. var hos honom med daniel, johan, anthony och några fler. sen blev det utgång.
sen blev det lördag, som ett under (?) jag & fredrik åt middag hos mamma & Lasse, sedan skulle vi se film. Men Therése somnade. naturligtvis. Idag var det "Juldoppet" på simhallen. Så jag har jobbat med att organisera luciatåg, konstsim och uppvisnings-sim för fulla muggar. ja älskar verkligen dom där barnen!

och nu.. nu sitter jag mest och funderar.. inatt hände nånting rätt creepy. tror ni att det går att läsa andras tankar? för. inatt gjorde nån det. läste mina tankar alltså. but i was too afraid to admit it.

and even though the moment passed me by..  i still can't turn away. - don't it make you sad to know that life, is more than who we are? did you lose yourself somewhere out there? did you get to be a star?

Jonas Gardell skrev en gång:  "för allting faller, för eller senare faller allt."

ibland undrar jag om han har rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback