so this is christmas..

igår var det julafton. (: och barnslig som jag är så var det ju årets största och mest viktigaste dag :D
jag fick en massa fina fina paket och julaftonen blev super. Jag fick till och med julklapp skickad från australien av Fredrik, en liten koalabjörn och två spöken som kramades (salt & pepparkar)!  Aftonen firades hos mormor och morfar med familjen först och främst, senare under kvällen kom frida och hämtade mig och vi for hem till henne och pratade gamla minnen & drack skumpa!

Therése fick i julklapp:

Flodo!! <3 världens finaste flodhäst :D (av min pojkvän)
2 tavlor, brooklyn bridge + NY (av min pojkvän)
sminkväska
morgonrock (rosa och fluffig)
en massa krämer från Body Shop
mjukisdress (vinröd, av mormor och morfar)
en jättesöt kjol från Zara
kakor och handdukar av svärmor och svärfar :P
pengar (1500 kr som kommer användas flitigt)
hårfön med tratt, OBH nordica
trisslotter som jag inte vann nått på :P
Bok, Da Vinci koden
underkläder
Badlakan
Ett silverhalsband


jag kan ha missat något, men hur som helst fick jag tokigt mycket fina klappar. och dessutom tokigt många julsms från alla er (: idag är det juldagen, alla ska ut, men inte jag för jag är inge sugen :/
och inte får jag vara med pojkvänsfredrik heller. nej. usch :( menneh.. jag har ju Flodo (: så han & jag ska nog se film ikväll!!

dessutom ringde fredrik mig idag, inte pojkvänsfredrik alltså, andra fredrik, det var en julklapp också. att få höra hans röst. it's been a while..

Imorgon är det i alla fall mellandagsrea, meet you there?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback