if this is communication i disconnect

Lite välförtjänt måndagskvällsgrubbel (finns det ett sånt ord?). Jag, gitarren och ett glas rött. Trodde detta skulle bli min lediga vecka. Change of plans redan på måndag morgon. Istället ser det nu ut som om jag har fullspäckat schema hela veckan (otippat?).  Under en diskussion på jobbet idag kom jag att fundera över en sak. Ibland tror jag faktiskt att jag föddes under helt fel årtionde.. Varför är det första vi säger när vi ringer någon "Hej, vad gör du?". När vi istället borde säga "Hej, hur mår du?"

"And I saw you
But that's not an invitation
That's all I get ..
So if this is communication
I disconnect"

Du vet att du lever år 2007 när:

Du febrilt försöker slå in pinkoden på microvågsugnen.
Du har 15 olika telefon-nummer till en familj på 3 personer.
Du ringer och kollar om det är någon hemma samtidigt som du kör in genom garage-porten.

Kommentarer
Postat av: glitzy

grattis, du vann, maila din adress till [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback