lugnet efter stormen

4 clementiner, 2 koppar vaniljthé och två avsnitt Ugly Betty senare har jag äntligen hämtat mig från panikångest-attacken över att jag inte har något att ha på mig i jul / nyår. Varför är det alltid så? Att hur mycket kläder man än äger så känns det ändå alltid som om man inte har något att ha på sig..

Har nu retirerat och börjat fundera över morgondagen istället. (step by step, day by day liksom..) Vi vikarier från jobbet ska slå våra kloka ihop för bowling, middag och kanske en drink. Kan bli hysteriskt roligt! Har föresten kommit på att jag vill lära mig spanska. Så ja, det tänker jag göra. Och kanske Italienska. Och ååh.. det finns så mycket jag vill lära mig och göra. Hur ska livet räcka till?


Kommentarer
Postat av: Natalie

hey sweetie! Nej, jag har inte hittat någon än. Men ska på jakt (självklart i sista minuten) på fredag. Så håller tummarna att jag hittar någon!! Annars måste jag dra på mig någon gammal :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback