den nakna <- sanningen.

20.46
 
Söndag. igen. på gott och ont förstås. Nu är jag nyss hemkommen från stan. Jag var hos Jens på Shanti och han piercade mig i naveln! Vi kikade på bilderna från igår också. Jag (och fredrik), massor av NAKNA karlar och starköl - saker kan hända! Piercat naveln har jag velat göra sen jag var 13. Eller.. rättare sagt jag ville göra det när jag var 13, sen glömde jag bort det och kom på det 5 år senare. idag!
 
Helgen har varit helt suverän tycker jag, som inte är särskilt svårimponerad nowadays. I fredags kom Fredrik hem från stora stora Stockholm. Jag mötte upp honom på perrongen och vi pussades och allt var rosa och rött! For hem, myste, somnade. På lördagen låg vi och drog oss i sängen längre än tänkt, som vanligt. Sen tog vi en promenad in till stan och fikade med Moa på Åhléns. Under lördagskvällen blev det fest! Rickard hade hyrt relaxavdelningen ovanpå replokalen så jag, fredrik och en massa Turbo Jugends var där och bubblade och bastade och hade det gott. Det är inte varje dag man får dela bubbelpool med 10 nakna karlar, nej. det är -det inte. det är det sannerligen inte. iallafall så slutade kvällen på Coppers och jag hade verkligen hur kul som helst! Fast förfesten var ju förstås roligast, men det har ni kanske redan förstått?
 
Imorgon ska jag jobba på förskolan mellan 07.30-16.00 sedan bär det direkt iväg till Alnön för att hjälpa till med simgrupperna där ute. Så jag är väl hemma och anträffbar någon gång vid 20 imorgon. För er som skulle få för er att ringa! Halk-körning har jag bokat också, 26 februari bär det iväg till H-sand för lite halkbana. Gud vad skönt det ska bli att få det gjort, då är det bara uppkörningen kvar sedan. det går - sakta men säkert - framåt! Nu ska jag lägga mig och läsa och dricka en kopp thé i väntan på att min pojkvän ska ringa. (Jag saknar honom faktiskt som fan redan, trots att veckan inte ens har börjat.. ) Har jag tur kanske Biffen (Jens) skickar bilderna från igår också, he hi ha ho hö! poppar Joni Mitchell också by the way.

..ett outtalat löfte, så mycket starkare än ord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback