2oo7

16.11 Och återigen var det alldeles för längesedan jag skrev. härmed börjar resan som vanligt med lite updates:

30 dec 2oo6 - for till sthlm med pojkvän för att fira nyår
31 dec 2oo6 - cocktailparty hos kusinen i Skärmabrink, finklädda herrar & damer & en otrolig feststämning!
1 jan 2oo7 - jag och fredrik beger oss hem till sundsvall.
5 jan 2oo7 - jag skriver körkortsteoriprovet... och lyckas! var så glad!

Därefter har vi haft julgransplundring, det har regnat och blivit halt, mamma har fyllt 41, fredrik har åkt tillbaka till sthlm efter 18 dagars jullov... och så var vi änteligen framme vid dagens datum. 9 jan 2007!

Idag hade jag körlektion 08.05. min rätta körlärare var borta så jag fick köra med en annan idag. jag tyckte väl ärligt talat inte att det var något vidare alls faktiskt, men sånt händer ju också ibland. Efter körlektionen gick jag till mormor och morfar och la mig och vilade någon timme, för att sedan möta upp grek (Eleni) på stan. Vi var och drack världens godaste thé på Coffee House & sedan drog vi en liten shoppingrunda. Eller rättare sagt så drog jag en liten shoppingrunda och Eleni hängde på. Jag köpte nödvändigheter som tandkräm, tandtråd, deo och bananer. Sedan köpte jag ett nagellack från Mavala och  lite sexiga underkläder från Kappahl också, eftersom Agent Provocateur inte finns i Sundsvall eller ens Sverige ännu ^^

Har precis kekat middag uppe hos mamma nu, mackaronipudding blev det. Kanske inte min favorit men jag är inte särskilt kräsen trots allt. Nu har Lasse nyss varit här och satt upp Tavlorna som jag fick av min pojkvän i julklapp. (Brooklyn bridge & NY av fotografen Henri Silberman)  OCH DET BLEV SÅ JÄVLA SNYGGT!!! I love it !!

Tänkte åka och träna. Men har börjat tänka om considering the rain and the halka. Måttligt less på detta väder! Dock kan jag informera om att det idag endast är 5 månader kvar till Kreta 2oo7 gänger drar! ..Så kanske borde jag gå och träna trots allt.. men nej.. det får nog bli imorgon! Idag ska jag fixa naglarna och pyssla om mig själv istället.

Just nu: Natalie Imbruglia - Big mistake

Arrivederchi / C.Bradshaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback