Goodmorning people

10.27

Tingsek - World of it's own strömmar ur högtalarna och jag är pigg som en lärka!

Vaknade 09.00 imorse av väckarklockan, ringde moa halvt om halvt sovandes. Sedan gick jag upp till Mamma och Lasse och drack lite kaffe. Då kom mamma som vanligt helt hysterisk och gapade om att jag måste skynda mig att hämta upp tvätten eftersom "gubbarna" var här och skulle korrigera fjärrvärmen. "Halleluja! Lugna dig kvinna", tänkte jag, men sa förstås inget utan hämtade upp skiten istället.

nu ska jag snart göra i ordning lite gröt, klä mig och sminka mig och sen ta ut Becka en sväng (jycken min). Vid 2 ska jag och Moa åka på introduktion på Komvux och registrera oss. (Jag ska läsa psykologi B via komvux på distans nu i vår för att känna efter hur pass intresserad jag är.) Efter introduktionen ska vi gå och fika. 18.45 ska jag på spinning på Ego, ses vi kanske där?!

Annat som står på schemat för dagen är följande: söka nytt jobb, boka fler körlektioner, boka halkbana!

Vi hörs mer senare alles! cheerz

Kommentarer
Postat av: P

Du skriver både bra och intressant. Tummen upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback