the show must go on

12.50


Day off. Day off. Day off. Okej, man kunde inte säga det på särskilt många olika sätt men Fyfaaaan vad skönt det är att vara ledig idag!! (Förlåt mamma jag ska inte svära mer..)

Först av allt, nästan iallafall,  så vill jag be min kompis Amanda (jag har en sån!!) världsmycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte orkat. okej så säger alla alltid, men det är faktiskt sant!! Nu är ja ju igång igen åtminstone, Heja!

Och gottfolk - det har faktiskt hänt lite saker  sedan sist. Jag undrar just bara när sist var. Det var säkert bergis minst ett par dagar sen i alla fall! Så, alltså. Det mest nämnvärda är väl att jag i måndags fick jobb som förskolelärare på Solgläntans förskola. Förskolan ligger i en vit trevåningsvilla vid IP! Jag var ner på ett dagis nedanför där jag bor på skönsmon och presenterade mig och lämnade ett cv i måndags. De lät väldigt positiva och sa att de skulle höra av sig och att det kunde gå fort. 20 minuter senare ringde dagisföreståndarinnan upp mig (som jag inte ens träffat!!) och sa nånting om att ibland träffade man människor som gjorde intryck på en inom loppet av några sekunder och jag är tydligen en sådan människa. HA! Det är väl det jag alltid har sagt!!!! .. eller? Hur som helst så gav hon mig jobb på hennes andra förskola, alltså Solgläntan. Där har jag jobbat nu tis ons och det har varit rätt kul och bra har det gått också.

Nu sitter jag och lyssnar på Queen (Touché Amanda) - Who wants to live forever.. ja inte jag i alla fall .. eller förresten kanske.. om jag fick dra med mig några fler i fallet !!

Ikväll 00.20 åker jag till Sthlm för att hälsa på min pojkvän på K1 på fredag morgon. Dom ska ha nån såndär lumpar-anhörig-dag så vi som är Fredriks anhöriga får komma och kika hur han har det. Bra tycker ju jag, som längtar efter Fredrik en aning!! Sen ska vi ströma omkring i stan och mysa på jag & min babe och sedan ska vi gå ut och äta och 20.30 fredag kväll går tåget hem!

förlåt för att det här dagboksinlägget blev tråkigt och trist och rätt värdelöst också. men ni fick ju lite information i alla fall. Nästa gång ska jag lägga ner mer själ - promise !

Vi kanske ses i Stockholm! / Carrie Bradshaw.

Therése

Kommentarer
Postat av: Amanda

ääääntligen thessa! ;) bra med en uppdatering. jag har iofs inte skrivit så mycket heller nu dom senaste dagarna.

ooooooh visste du att dom ska göra en film om Freddie Mercurys liv? antagligen. men vem tycker du ska spela freddie? kisses
:*:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback