A whole lotta things

23.01

Tja allihopa! Idag har jag haft kvällvakt vilket innebär att jag jobbat från 10-21. Med andra ord har jag inte hunnit med så mycket annat. Jag tränade iallafall på lunchen, grymt härligt var det (även om jag kände mig rätt mörbultad efter två kvällars hårt volleyboll-lirande på Dyket med grabbarna.) I övrigt har jag vunnit två parti Chicago samt hunnit förlora två parti schack.. surt, sa räven!

Appropå ingenting, you just GOTTA love kanal 5:s nya serie Beyond the Break. Ett gäng surfande ungdomar på Hawaii, loads of intriger och a hell lotta passion. Så alltså, Check. It. Out!

Dagens (maybe not) worth knowing!

Har du tagit denna av någon annan: Ja,
http://miillaan.blogg.se/
Höger- eller vänsterhänt: skriver med vänster men gör allt annat med höger (spelar gitarr till exempel)
Humör just nu: typ förväntansfull vs. framtidsångest
Favoritgodis: Naturgodis (Cashewnötter!!)
Är det nåt du absolut inte äter: bruna bönor
Kläder just nu: på mig just nu; mjukisar. favorit just nu: microkorta jeans-shorts från Zara. 
Musik just nu: Enrique Eglesias - do you know (ping pong song) årets sommarplåga, tippar jag!
Vad sa du senast: tack för skjutsen
Sommarplaner: Jobba, jobba jobba, fira midsommar på Hemsön med gänget samt cykla runt Gotland med Fredrik. Eventuellt hälsa på Eleni på Kreta en vecka också.

Fisk eller badkruka:
Born in the water
Hur många kuddar sover du med: fyra
Favoritväder:  tropiskt klimat
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: solkräm snus och helikopter. 
Spelar du nåt instrument: Gitarr
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: jag köper hellre en klänning för f500 spänn än att ha riktig mat i slutet av månaden.. if we put it that way..
Bästa film: Dirty Dancing mfl
Tror du på liv på andra planeter?: tror? det är ju redan bevisat.

Har du rymt hemifrån:
 halv, när jag var liten.. 
Har du gjort något olagligt: diverse "smågrejer" när jag var yngre.
Har du varit i knytnävs slagsmål: nja?
Har du brutit något: handleden och nyckelbenet.
Har du någonsin varit olyckligt kär: Ja
Vad tänder du mest på: charm!
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel:  jag tror på att önskningar kan gå i uppfyllelse?

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Just nu tror jag inte det, förhoppningsvis ändras min teori med åren?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: både och, jag är tålmodig men tar ju liksom inte vad som helst.
Ser du på kärleken som ett misstag: que pasa?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: pass
Bio eller promenad: Promenad helt klart!
Är du kittlig: Gaaalet
Snarkar du: nix
Stjärntecken: Tvilling
Rädd för insekter: inte rädd, men äcklad
Största svaghet: tänker för mycket, har svårt att ta kritik. 
Det här är jag bra på:
lyssna, samtala, få människor att känna sig speciella. (fast dom inte är det, haha.)

Bästa bok: Allt av Jackie Collins, Marian Keys & Jonas Gardell!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: att kunna hela
Vad vill du jobba som: musiker, journalist eller författare.
Chips, morötter eller godis: chips är ju goast, men det blir nog mest morötter.
Pizza eller hamburgare: pizza
Skriver du dagbok: Det blir ju mest bloggande now-a-days. Men när jag har riktig "religions-provs-ångest" så skriver jag för hand också.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: har tre piercingar och kommer nog tatuera mig i sinom tid.  

Stökigt eller välstädat (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Jag klarar inte av att ha stökigt omkring mig nån längre tid. så = väldstädat!
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Få för mig ja. göra? tveksamt.
Vilken hand håller du gaffeln i: vänster
Saltar du på maten: nej, jag ogillar salt.
Gillar du att sjunga: that's what i'm all about.
Anser du att du är stark: fysiskt eller psykiskt?
Brukar du sola:  inte solarium, men på beachen såklart!
Vad gör du om du får hicka: lider

Röker du:
Nix
Snusar du: ja tyvärr. efter flera, om något, halvhjärtade försök att lägga av.
Använder du knark: r u kidding me? självklart inte.
Kaffe, te eller inget: både och!
Kan du gå på händer: Näe inte idag, men jag kunde förr.
Om nån säger tarzan så säger du: Jane
Har du en besatthet: kanske lite, av kläder och vackra människor!

Sänder en tanke till "Mitt gäng" som är på Kreta och glassar nu, wish i could be there! Allt för idag! Adios Le pidos!

Kommentarer
Postat av: Joel

Hahaha "Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: solkräm snus och helikopter" Så klockrent, vad mer kan man behöva lixom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback