-"Dans med svåra steg.

19.08

- För allting faller.
Förr eller senare faller allt.



-"Kom inte för nära, du vet hur det blir. Nu har jag mitt och ditt revir och du vet hur jag mår. Jag skyndar mig långsamt iväg hem till mitt, jag måste sova på saken. Våren har vaknat men drivor i vitt ligger kvar över taken. Det är varning för ras. Gå så försiktigt du kan. Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas - varning för ras.
Kom inte för nära, du vet hur det går. Jag ser vart du längtar och du ser hur jag mår, inget vidare rus. Jag försöker få in alla ord som du sa, men du vet hur dom smakar. Det är nånting skumt med stan just idag, det är nånting som knakar. Det är varning för ras gå så försiktigt du kan, Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas.
Varning för ras.. varning för ras. varning för ras.



Jag vill säga nått nytt men det känns inte lönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback