-"naive.

13.18

Jag vet att Ni behöver detta för att motivera Er själva till att forsätta läsa all smörja jag kluddar ner så.. här har ni det. Det ni så länge letat efter:

Updates: Jag har färgat håret!!!  I fredags jobbade jag på "Bettans Café" med Sendelbach. Det hela kom sig av en händelse, ibland har man med andra ord tur. Arbetet gick ut på att hjälpa till med catering på en 50-årsfest. Vi fick betalt för att stå i baren och dansa Y M C A? - I do not complain sister. Samma dag, innan vi for upp till Sidelake lunchade vi på Charm och jag inhandlade 2 par  skor på Din Sko för 150 kr, samt one pair of gorgeous jeans för 158.50 kr på H&M. Ordinarie pris 200 kr men jag hade någon 20% grej.

Helgen gick ut på att sitta i simhallen & klocka tider på simmarna, som gjorde förbannat bra ifrån sig! Den övriga tiden spenderade jag med fredrik samt i baren på Coppers?

Igår köpte jag världens kanske snyggaste hatt, 129 kr Åhléns efter en fika på Coffe House med Kalle . I'm lovin' it. Sedan -> Middag hos mormor och morfar, promenad till Moa. Väl på plats hos Moa lät jag henne gå lös med saxen på min lugg & voíla, en helt ny Therése..

Våren är på väg att inta Sundsvall, aldrig har det känts mer behövligt än nu.

There's always that one person that will always have your heart ->

"..and then we met a second time a few years later, and i wish that i could say that my behaviour had improved.
But baby i was too much taken by surprise and when i looked into your eyes i just couldn't make a move. I spent the evening breathless, with my heart in my mouth and my silence screamin' in my ears. And i was biting my tongue and i was cursing myself, baby, i ain't afraid to say - you had me close to tears. And i was thinking come on honey it don't matter what you say. You gotta say something, or he's walking away. But then again ooh you better watch your step.."



catch you later Sundsvall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeej!! vafan sis' om du säger att du gjort sån radikal förändring måste du ju lägga upp bildbevis på den saken!
ååh, saknar dig som fasen! när flyttar du ner egentligen?? spana in min blogg btw sofiawahlgren.blogg.se loveyaaaaaaaaa!!!! <3

2007-03-07 @ 14:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback