friday hurray

10.59

 
(bevis på ny frisyr på begäran av Sofia Wahlgren! ps. jag är inte sådär blek (fast kanske nästan), det är blixten haha! ds)

Godmorgon Sundsvall! Vilken härlig fredag! Det enda som fattas är solskenet. Och det gör ju mycket. Men eftersom jag för en gångs skull vaknade helt utvilad imorse går jag med på nycket! Dessutom känner jag på mig att den är på väg nu.. vilken dag som helst. Känner inte ni det också? ja, våren alltså!

Ikväll är det tränarfest med SSS-tränarna. Den första sedan jag fyllde 18, haha. Som jag har längtat.. Det blir en riktig helkväll som inleds med laguppställning på Laserhallen. Det följs sedan upp med lite käk på Biteline innan tävlingarna fortsätter hemma hos Tanya med Singstar & Buzz, tätt följt av utgång.

Fredrik kommer ju hem med tåget ikväll som vanligt också, men vi hinner inte ses något. Imorgon däremot ska vi påbörja vår efterlängtade tv-spelshelg. haha. Jag har nämligen lånat ett gammalt Sega av Moa. Så vi ska spela sonic hela lör-sön! (om vi inte ledsnar förstås?)

" Du vet hur allt ska bli nu allt är sagt luften är ren. Allting blir precis som man förväntar sig.
Du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se igenom mig. "


Kommentarer
Postat av: tokfia

hihi, va söt du är!
den där luggen passade dig verkligen! ;D
so very..... New York!!!! :D hahaha
nä men seriöst..min mamma kanske är på nu :P då har jag ju iaf sällskap!

Postat av: tokfia

btw... länka mig på din sida'rå! :D

2007-03-09 @ 15:24:09
URL: http://sofiawahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback