Dragons-Borås och fest fest fest!

Helgen. Fredagen inleddes med ett besök på sporthallen för att se Dragons dänga Borås på hemmaplan. Så blev tyvärr inte fallet denna gång. Istället blev slutresultatet en förlust för Drakarna med 84 - 85 till Borås. Matchen avgjordes med ett straffkast när det var två sekunder kvar av matchen. Riktigt tragiskt att Dragons inte vann, annars en riktigt het och spännande match! Måste dock klaga lite på de höjda biljettpriserna för i år. 130 kr för att gå och se en basketmatch. Jag befarar att sportevenemang i framtiden kommer bli ett slags socitetsgrej som vanliga människor inte har råd att besöka. Det skulle vara hemskt tråkigt om det blev så!

Efter matchen drog jag till Relaxen där Kalle, Rickard och lite övriga Jugends och andra människor väntade. Var inte där förens 11, och vore det inte för att jag hade fått skjuts ner till stan av min söta nyfunne granne Erik hade jag varit ännu senare. Jag måste verkligen lära mig att skynda mindre långsamt! Jättekul att träffa alla dessa härliga galningar igen. Det blev senare ett kort besök på Stadshuset också tillsammans med Moa. Nått skitband som spelade, men trots detta var det fullt hus, i vanlig ordning!

I lördags hade jag planerat för en lugn hemmakväll. Sen ringde Peter och frågade om jag inte skulle kika förbi deras förkrök och bli utmanad i lite Guitar Hero. Och hur skulle man kunna tacka nej till det liksom? Med andra ord blev det en utekväll även igår. Denna gång på O'learys. Inte fullt hus, men kul ändå, i vanlig ordning!

Kommentarer
Postat av: lookoverhere

oj vilken snygg header du har:)
joo ebbas stil e grym=)

Postat av: Therése

Tack så mycket. Äran får gå till Bellita.blogg.se som designat min blogg!

2007-11-12 @ 11:28:21
URL: http://Cbradshaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback