dreaming the night away

Sitter på jobbet och är seg seg seg. Både kropp och själ börjar göra sig påmind om hur mycket jag jobbat de senaste två veckorna. Lite mindre än 2 h kvar tills jag får komma hem till en varm dusch och en lockande säng. Fick besök av E igår, som visade mig en artikel i aftonbladet. Artikeln handlade om en kille i NY som såg sin drömtjej på tunnelbanan men inte hann ifatt henne när hon skulle av.. Berättelsen ger mig, och förhoppningsvis många andra, en ljusglimt i Novembermörkret. En sann lovestory i äkta Hollywood-anda. Läs artikeln HÄR.

image208

Kommentarer
Postat av: natalie

pepp.

Postat av: Lillis

Kanske hur mäktig historia som helst! Jag ska absolut börja ta teckningslektioner utifall detta nån gång händer mig :)

2007-11-15 @ 02:20:32
URL: http://www.free6.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback