en för alla, alla för en

Så satt man där igen. I den där sitsen. Du vet den, när man jobbar mer eller mindre 24/7. Bara 2 månader kvar nu. Men ibland är det faktiskt svårt att motivera sig till och med fast man försöker tänka på resan. Idag var lite en sån dag. Jobbat 7-16 och sedan fick jag kliva direkt på ett nattpass 20.45-07. Jobbar dock på min "gamla" avd. ikväll med ett riktigt järngäng, så det kunde ju varit värre. Har dessutom nyss fetvunnit ett parti hjärter.
Men.. jag hade ju sett fram emot att träffa någon ikväll. well well, goes around comes around.

Imorgon ska jag och Eleni laga mat tillsammans i hennes nya lya, uppföljt av inflyttningsfest. Ser fram emot en kväll med god mat, i gott sällskap och hysteriskt mycket skratt.

Kommentarer
Postat av: Eleni

Absolut! See u tomorrow babe! :) Ring när du vaknat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback