Håll mitt hjärta.

Jobbade 7-17 idag (fre). Och nu jobbar jag 21-07. Också. Blir dock ledig lör, sön som kompensation. Sitter och lyssnar på Håll mitt hjärta med Björn Skifs . På onsdag är farfars begravning och då är det tänkt att jag ska sjunga den. Usch vad tungt med begravning. Det där med att ta ett slutgiltigt farväl. Jag hoppas det blir fint och att musiken blir bra.

Vidare kan jag avslöja att jag var med E och såg Tik - HV71 i torsdags efter jobbet. Galet längesedan jag var på en hockeymatch. En riktigt bra match.. och bra sällskap såklart, så det var skoj. Slutresultatet blev 3-1 till Timrå, heja!


Nu blir det en kopp grönt thé och lite AA-läsning. Efter någon timmes sömn hemma ska jag ta mig in till stan. Det blir en sväng in på Lagerhaus för att se om jag kan fynda något. Förhoppningsvis en fika med Moa också innan hon flyttar ner till Sthlm imorgon, för ett år framöver! Jistanes vad länge det låter, hur ska vi klara oss här hemma?

Bloggar mer senare idag!  /Yours sincerely, Therése


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag vill också gå på hockey! Avundsjuk till max! Blir tyvärr inte så många man kan se när man bor i gbg men hejar på brynäs.
Tack för komplimangen för tatueringen föressten! Förstår att du är sugen, har du nån fundering på vad du hade velat skaffa för nån? Har du nån sedan innan? Ha det toppen! /BabbelbyxanJuuliee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback