Känn pepp!

Fredag. Helg. Och fest. I vanlig ordning. Är gäst hos Emil ikväll. Med mig tar jag förstås galet sköna Kristine. Sitter i väntan på henne och lyssnar på musik från Grekland 06 vs. Danmark 07 och inser att ja; Jag fick det bäst. J'adore ma vie! Saknar Stockholm och mina sommar-sambos galet mycket. Ser redan fram emot nästa sommars äventyr här hemma i Sundsvall under Gatufestveckan. Även om jag ibland blir matt. På (låga) Kg för det mesta.. så är dom bäst! Och ja. Dom är alltid så här snygga på bild. Kg framför allt!


Jag tror alla kan gissa vem som är Kg vid det här laget? (:



Och så en hälsning till Copenhagen 07 / Asien 08 gänget, since you're not around tonight:
Tjejer, 2 månader kvar. Snart dags att L.e.v.e.r.e.r.a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback