Kvällens Halloweenbestyr

Det börjar bli en tradition på riktigt nu. Våra friday night dinners hos mormor och morfar. Hur mysigt som helst att spendera lite tid med dem igår. Jobbade natt inatt. Så för att trösta mig var jag tvungen at shoppa lite igår. Det blev bla en tröja från Indiska som funkar till allt. Sov till 12.30 idag. Och nu har jag fullt upp med att planera kvällen med Tessan. Borde ta och ringa Jonas snart också och kolla läget. Jag & T gjorde i alla fall dagens dundermiss, vi visste inte att systemet var stängt. Det löste sig förstås trots allt, men ändå orutinerat! Så, till avslöjandet av kvällens outfit. Jag kommer ikväll gå som Alice i Resident Evil. Blev så sjukt inspirerad när jag såg filmen på bio förra söndagen. Synd att jag inte hann klippa mig innan, men man kan inte få allt. Har med hjälp av lite vänner, lyckats slänga ihop en riktigt bra imitations-outfit. Ska försöka få med mig kameran så jag kan bjuda på lite skrämmande bilder från lördagskvällens läckraste outfits imorgon..

Jag diggar Rihannas & NeYo's nya! Gör du?


Kommentarer
Postat av: moa

Hur var det med det där att uppdatera bloggen lite grann ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback