Morgonstund har guld i mund

image202
God morgon bloggen! Steg upp 2 h före jobbet bara för att kunna äta frukost i lugn och ro. Har tänt lite ljus, ätit gröt & druckit thé. Somnade 22.30 igår, utvilad på riktigt för första gången på flera veckor. Läste ett sms imorse som jag hade fått igår efter jag somnade som gjorde mig glad. Sms kan ibland vara världens mysigaste uppfinning. På fredag kommer min älskade Kalle hem. Jag har saknat honom så hysteriskt mycket! På fredag blir det en långfika med updates, samt avskedsfest för Jimmy som snart flyttar till Skåne. Är bjuden på inflyttningsfest i helgen också.. vi får se hur mycket jag hinner med. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: kotten

Meeen vilken fin blogg du har då!! :)
Nu ska jag också äta frukost, blev så sugen när jag läste om din! Ha en bra dag!

Postat av: moa

meeeen thessa!!! jag ska ju ha förhejsvejs fest på fredag, med massa viiiin och pizza. kan du inte komma förbi en liten sväng??

2007-11-06 @ 17:51:57
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback