på språng

Har änteligen kommit mig för att åka och handla. Kanske för att jag just idag hade bil? Det finns de som skulle kalla det lathet. Jag tycker mer det handlar om prioriteringar. Ska man och handla är man ju inte klar 'till end of days. Och vem fan vill offra sitt liv för att gå till matbutiken liksom? ..Känns i alla fall bra att för en gångs skull ha lite varor hemma.

Anyways.. Jobb 15-21 idag. Ska nog slänga i mig lite sallad innan jag går. Hela jag känns så grå och trist. Jag låter mig själv övertygas om att det är vitaminbrist. Borde nog börja missbruka både c, b-vitamin och zink för att vara riktigt säker på att det ska försvinna. Kanske sova lite mer också. Inte min starka sida nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback