sko-dille

Weeell.. i confess. I am such an addict. Synd att inte min ekonomi inför tre månader i Asien blir värsta combon med suktandet efter höstens alla to-die-for-shoes. Det verkar som om starkaste trenden hösten 2007 lätt är Mc-bootsen. Själv skulle jag gärna äga dessa fina pjucks från Din Sko. Har hittat ett par andra också, men fann ingen bild på Internet.

image180


Tog en promenad in till stan vid 12.30 idag efter tvättandet. Mötte upp Jonas också drog vi en fika på Coffee House. Det var nästan pinsamt hur lång tid vi fick vänta, trots en kö på inte mer än 6 personer. Kata-fucking-strof måste jag faktiskt säga. Jag som trots allt gillar stället och går dit ofta måste ändå utdela ett stort minus i kanten för dagens väntan.

Kommentarer
Postat av: Eleni

Haha.. skojar du med mig? Säker på att det är exakt samma soffa? från Boom? Mörkgrå... och så är det som bord på armstöden i plåt, fast det fanns inte med på bilden?! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback