söndagskväll som back in the days

Innan jag flyttade hit till Granlo, från Skönsmon och från familjen, så hade jag ofta speciella söndagskvällar. Det är nästan som en sjukdom jag har. Att jag vissa kvällar drabbas av en speciell och väldigt omfattande sinnesstämning. Jag blir närmast okontaktbar. Och helst vill jag nog vara ensam. Ibland kan jag förstå mamma för att hon ofta sagt att jag är svår. En grubblare. En drömmare. De som genom åren har hängt med mig dessa söndagskvällar och faktiskt förstått mig är Lasse W, Goo Goo Dolls, Kent, Marit Bergman, Led Zeppelin, Guns N Roses, Lisa Ekdahl med flera. Så tack. Tack. För att ni alltid funnits där och tagit mig till er med era vackra sanningar och lögner. for the music that made my soul shiver.

Ikväll spelas Marit.
Några låtar som alla Ni borde höra är: You can't help me now, Girl Figure Skater & No party.

image196

"You never failed to catch me. You were always by my side. But not even you can help me now. You can try but you would not know how. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback