every rose has it's thorn

ännu en tidig morgon på jobbet.

Kände mig tvungen att skriva lite om min gårkväll. Jag kunde absolut inte somna igår. Trots att jag släckte lampan vid 23.00 tittade jag på klockan sista gången vid 01.30. Jag låg och tänkte.. och tänkte.. och tänkte.. Analyserade av någon outgrundlig anledning mig själv och mina brister fram och tillbaka; allt ifrån tidigare förhållanden som spruckit till chansen jag aldrig tog och det där jobbet jag aldrig fick. Jag kom fram till en hel del (och vissa nästan skrämmande) saker om mig själv  som jag nog behöver jobba på.

Brister Fem-i-topp

1.
jag litar egentligen inte på någon och tror alltid det värsta om folk.

2. jag tänker för mycket.

3. Jag tror alltid att gräset är grönare på andra sidan.

4. Jag har lätt för att klamra mig fast vid det som varit, så att jag inte ger mig själv & andra en ärlig chans att gå vidare.

Vad hittar du för brister hos dig som du skulle vilja ändra på? skriv och berätta i kommentarer, jag behöver feedback! Anonymt eller inte kvittar.

Kommentarer
Postat av: niccis

Jag skulle vilja sluta att vara så svartsjuk, sluta käka karra och vara mer sparsam :)

Postat av: alex

den 2a oktober åker jag, Hanna, Johan, Josefina och Hasse till Sicilien tillsammans med Jörgen, Cicilia, Rebecca & Sandra, från Täby.
Vi ska dit på träningsläger i två veckor :D

2007-09-15 @ 12:46:33
URL: http://aleexex.blogg.se
Postat av: Fredrik Backlund

Snabb feedback.
1. Det tror jag inte på. Om du trodde det skulle du inte vara så social och trevlig och tycka det vore så kul att träffa nya människor.
2. Du är intelligent och undrar och funderar över saker.
3. Det är för att du inte nöjer dig med vad som helst. Du vill att saker ska vara jättebra och inte halvdana. Bara det bästa är gott nog åt en prinsessa!
4. Det är för att du har hopp eller envishet, så vitt jag vet är inget av det dåliga egenskaper.
Kom ihåg vad Ulf sa :)

2007-09-15 @ 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback