POISON PRINCESS

Ja okej. Helgen var ju minst sagt en upplevelse av rang. But what happens in Vegas stays in Vegas liksom.  Nu däremot är helgen slut och den nya veckan & mitt nya liv rivstartade med en powerwalk till sporthallen & följdes av en lång, härlig simtur. Fick träffa några av mina gamla badvaktskompisar också vilket var trevligt. Efter simningen pallrade jag mig vidare in till stan för att möta upp Nico och käka sushi på Sushibaren. Ikväll ska jag iväg och jobba natt och uppriktigt sagt så ser jag fram emot det!


"Rock chick of the century
Is acting like she used to be
Dancing like there's no-one there
Before she ever seemed to care
Now she wouldn't dare
It's so rock & roll to be alone"


Kommentarer
Postat av: nicco

det är bara att ringa babe, fast jag pratar med janet nu men ring om 10 min. x

2008-12-15 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback