You know you never ment to but you did

Dagen började en aning tumultartat här hemma. Stod sedan i kö på Entré för att fixa biljetter till Stadshuset på juldagen kl 11 imorse. Naturligtvis tog dom slut precis när det var vår tur. Knocked out by kharma.. Så om någon har 2-3 biljetter över vore jag otroligt tacksam om ni hörde av er till mig!

För övrigt har det julstökats på Högomsvägen idag. Jag, Nico & J var och julklappshandlade. Tog en kaffepaus på Waynes och den senaste timman har jag spenderat med att skriva roliga julrim till mina föräldrar. Kan ge er ett litet smakprov så får vi se om ni kan lista ut vad det är..

Till pappa.

Efter jul när man är pank
är det tur det finns en bank.
Och kanske miljonen på Ladbrokes du nappar - om du rätt på denna knappar.
Det som räknas är ju ändå tanken - En riktigt god jul önskas Danken!

Kommentarer
Postat av: n

haha fan vilket bra julklappsrim!

skulle bara säga att det inte var skorna jag fick av pappa, men jag fick 100 pund istället. sääääämst! JAJA!

2008-12-22 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback