Fantastiskt!

Jag trodde aldrig att jag skulle få säga det här. Men Bambooörhängena har äntligen kommit. Måste säga att jag aldrig kommer att beställa härifrån igen. En leverens ska inte behöva ta så lång tid som en månad när den utlovade leverenstiden är 2 dagar och man ska aldrig behöva krångla såhär mycket som jag gjort. Att det dessutom inte låg nånting mer i paketet som ursäkt för att jag fått vänta så länge är ännu ett minus.

Nu är dem i alla fall här. Kanske har jag dem på mig redan idag. Kanske bjuder jag på en bild. ..Livet är oförutsägbart!

image399

Kommentarer
Postat av: Delinda

svar: ah oki, men om han vet hur du känner men han själv inte gör ngt åt det tycker jag inte att du ska vänta alltför länge på honom, visa honom att du kan få andra boys, gör honom lite svartsjuk så kanske han sätter fart med att visa känslor sen, haha.. jag gör alltid så iaf ;)

Åh, låter fun! vad ska du göra i asien sålänge?

Ok, låter ganska läskigt... eller det kanske inte är det?

hehe jo, han ska nog få ett kort.. ;)

www.delindaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback