C.Bradshaw hungrig som ett lejon!!

(AAAAH. = min mage talar) Mamma och pappa har egenfiskad lax i ugnen och jag är så hungrig så jag tror jag dör! Har inte ätit något sedan kl 20 igår. Då avnjöts makalöst goda tacos i gott sällskap. Just nu är jag beredd att säga att jag skiter i sällskapet. Jag vill bara ha mat!

Nä. Jag tror jag struntar i mammas och pappas ord om att laxen måste vara inne i 10 minuter till. Jag springer och öppnar ugnsluckan nu ändå och går lös på maten!! Hej!


Ps. Det finns dem som säger att jag ser ut som ett lejon också. Gör jag verkligen det?

Kommentarer
Postat av: Frida

Lax är så gott!

Postat av: Emma

åh vad gott med lax!!!

2008-01-20 @ 18:05:02
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Självaste Pesan

men shit.. beklagar.. det var då verklgien en bra motivering... Nu saknas bara att kopiera annonsen i mitt tävlingsinlägg, lägga in det i ett inlägg i din blogg och länka till mig.. sedan är du med
och tävlar...

2008-01-20 @ 21:28:49
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback