C.Bradshaw tipsar om..

Alla ni som bor i Sundsvall / Sundsvallsområdet MÅSTE bara besöka den årliga Es-showen på Hedbergska. Ons, tors och fre kl 19.00 denna veckan har allmänheten chans att få ta del av sång, musik, dans och komik av eleverna i årskurs 1, 2 & 3 på musikestetiska programmet på Hedbergskas gymnasium. 100 kr för vuxna, 50 kr för studerande. Jag som varit och smygkikat på genrepen i veckan, kan garantera er att det är värt varenda slant!

Jag tog själv studenten från musikestetiska programmet på Hedbergska våren 2006. Det var nog de 3 hittills roligaste åren i mitt liv!

image357
(Avslutningslåten "Walking on sunshine" från sista showen jag medverkade i. Januari 2006.)

Kommentarer
Postat av: ewsi

Gud va snygg bloggen blev, helt annat intryck! :D

Postat av: Ann-Louise

Grattis! Jag har varit väldigt svag för årets reor. Attans missar det, bor lååångt från Sundsvall...

2008-01-22 @ 21:25:00
URL: http://livetarharligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback