Dazed and confused

image275Är fett nere idag. Har inte varit utanför dörren bortsett från när jag tog en promenad till Hemköp för att köpa snus. Att laga mat har jag inte ens orkat fundera på. Däremot har jag något annat som jag istället inte kan sluta fundera på. Legat i soffan och sett A Walk to Remember. En film som är precis lika touching varje gång jag ser den.

Förhoppningsvis kan Victoria Beckham: den osminkade sanningen kl 20 och 40 days and 40 nights kl 21 på Tv3 lätta upp stämningen här hemma och få mina tankar på annat håll.

Vidare ser jag fram emot att höra allt om hus visningen gick för Issa på Stadshuset ikväll!


Kommentarer
Postat av: Eleni

A Walk to remember är kanske huuur bra som helst. Har säkerligen sett den 20 ggr alltså! Ooh! Pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback