en perfekt dag

En 6,5 kilometer lång powerwalk i solskenet med grym musik i lurarna för att möta upp Fredrik i stan. Hann med en titt hos mormor och morfar också.

Dagen med Fredrik var jättemysig. Vi lunchade, som så många gånger förr, på Coffee House. Jag föredrar de gånger man kan sitta på uteserveringen med solglasögonen i högsta hugg. Men deras kycklingsallad är lika god året runt! Eftersom jag är rätt mycket av en caféveteran här i stan funderar jag på att publicera en caféguide med recensioner och tips på olika menyfavoriter. Vad säger ni om det? Det vore väl kul?

Efter en lång fika med mycket snack drog vi en sväng på Natur Kompaniet & Musikbörsen också. Jag köpte ett myggnät till resan som verkar jättebra. Det är ett impregnerat myggnät och kostar 299 kr. Ett hett tips om det är någon fler som ska ut och resa. Eftersom det är impregnerat påverkar det inte dig, utan bara myggen, till skillnad från om du köper en myggsprej att använda när du sover.

Missa inte kvällens updates då jag bjuder på C.Bradshaw tipsar om.. samt ett kollage som jag valt att kalla Therése genom tiderna!

Kommentarer
Postat av: Delinda

svar: stackare, det suger verkligen för det finns så mkt roligare saker att hitta på om man nu ändå ska sitta uppe hela natten som jag gjorde med mitt arbete igår.. fast värt det sen såklart...

härligt med lång powerwalk!

www.delindaaa.blogg.se

Postat av: Maya

ja men de har jag faktiskt också tänkt på. man kan ju köpa när man är där borta för billigare och så får man se som "live" :)

2008-01-17 @ 16:46:03
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Karin

gillar "vanlig" choklad mest

2008-01-17 @ 17:43:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: elin

svar: ja, det är mycket trevligt faktiskt!
ha en bra kväll

2008-01-17 @ 17:53:16
URL: http://hurryupjack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback