Everybody's gone surfing

Nyss fått uppdateringar direkt från Byron Bay, Australia. Carro & (min kusin) Sofia som jag & Dunja ska möta upp på Bali den 10:e har förflyttat sig dit nu. Så härligt att höra hur grymt bra dom har det, jag blir så taggad! Imorgon skulle de ge sig ut på surfing-äventyr. Härligt! Då har dom förhoppningsvis lite skills att lära mig & Dunja när det är vår tur. Jag har alltid drömt om att få surfa. Snart är jag där. Looking foward to it. Ni hänger väl med?

image358
("Surfing at Bali". Bild från
Http://GoAsia.about.com )

Kommentarer
Postat av: Clura

Åh, ser helt underbart ut! :)

Postat av: Clura

Kan tänka mig det.. :) Jag har en killkompis som åker ner till något surfläger där på Bali snart, kanske ni ramlar in i varandra. :P

2008-01-24 @ 00:07:15
URL: http://clura.blogg.se/
Postat av: J.

Surfa is the shit! =)

2008-01-24 @ 16:48:50
Postat av: mli

Åh gud så härligt det låter! Har alltid tänkt på hur underbart det skulle vara om man kunde surfa

2008-01-25 @ 15:32:50
URL: http://crews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback