Heath Ledger hittat död i N Y

Jag tror inte det är sant! Säkert är jag sist av alla att få veta eftersom jag inte läst kvällstidningen förens nu. Surfade nyss in på Aftonbladet och fick till min bedrövelse läsa att Heath Ledger hittats död i en lägenhet i New York. Oklar dödsorsak, men händelsen utreds som drogrelaterad.

Jag blir alltid så illa berörd när unga människor dör. 28 år är ingen ålder alls! Visst är vi medvetna om att unga liv hela tiden slocknar runt omkring oss, ändå blir det så mycket mer påtagligt när det är någon som i detta fall, som uppmärksammas väldigt mycket av media. Jag sörjer Heaths bortgång med resten av Film-världen.

image359

Kommentarer
Postat av: josiee

visst e det sorgligt:(

Postat av: My

Du var inte senare än mig. Jag hade ingen aning förräns jag läste ditt inlägg nu. Jag trodde inte att HAN skulle dö av en överdos. Sorgligt.

2008-01-23 @ 09:34:12
URL: http://lillalaban.blogg.se
Postat av: nea

Åhhh, jag blev så nere när jag såg att han dött. Kan det inte vara förbjudet att dö när man är så bra?

2008-01-23 @ 09:40:02
URL: http://neis.blogg.se
Postat av: Angie

Jag vet, det är helt galet..riktigt synd.
Lords of dogtown har jag faktiskt inte sett, men skulle köra en liten hedersgrej med min kille ikväll och glo lite på några av heaths filmer och snyfta lite så den ska jag passa på att fixa fram!

Hehe, ja men varsågod för komplimangen också! ;)

2008-01-23 @ 16:19:37
URL: http://angelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback