i wonder how i wonder why

"yesterday you told me 'bout the blue blue sky but all that i can see, is just e yellow lemontree..."

Så var man back to reality. Nattskift. Ändock godtaget med tanke på hur mycket jag faktiskt varit ledig i veckan. Det värsta med att jobba natt är att man få så mycket tid över till att fundera. Just nu rör mina funderingar mycket hur det kommer att se ut i maj när jag kommer hem från resan.
Kommer allt vara som förut eller har just precis allting förändrats?
Only time will tell.. Men som känt hatar jag att vänta. Jag vill veta nu. Och helst vill jag ha svaret att allting kommer vara precis som förut, fast mycket mycket bättre. (If I told you this was killing me, would you stop?)

Jag träffade föresten en vän till en vän igår. Han pratade en del med mig om vår gemensamma vän. Och.. jag gjorde nog inte det förut, men jag tror jag förstår nu. Det känns som om jag äntligen kan låta udda vara jämt och sluta fundera på vad tusan som hände. Det blev som det blev. Och det är okej.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

Allt kommer vara som förut. Det är som om du varit i Stockholm tre dagar. Möjligtvis att jag har börjat deffa och är lite grinig. ;)

Om nått förändras i och med resan så är det du. Här hemma kommer allt rulla på som det alltid gjort.

2008-01-20 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback