Ibland krävs det inte så mycket..

Helmysig kväll igår (: Zoogodis i biomörkret med X och sedan hem till mig & se Enchanted (Förtrollad). Diggade både National Treasure (<-se trailer här) & Enchanted. Nicholas Cage är en favorit och han gör sig bra i N T som var sådär härligt spännande kontra syrlig hela tiden. Så se den! Och se den på bio (helst!)! Det är åtminstone enligt mig en film som faktiskt gör sig bäst på bioduken.


Nu har mamma nyss varit här och lämpat av Snoop Doggy Dogg. Efter lite frukost och fix ska vi ta en promenad in till stan. Måste ju fixa nytt pass till resan! Varför är jag alltid ute i sista sekunden?

Ps. Glöm inte att följa min blogg med bloggkoll. Klocka på ikonen till vänster!

image352


Kommentarer
Postat av: Jonna

vilken underbar bild!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback